środa, 16 marca 2016

"Tadam!", "Cześć, to ja", "No hej", czyli od czego by tu zacząć?

14

To się chyba musiało w końcu stać. Chociaż, nie powiem, zbierałam się do tego bardzo długo i w sumie to nadal nie do końca wierzę, że coś z tego będzie, ale co mi szkodzi? W najgorszym wypadku będę miała swój prywatny pamiętnik :)

Może na początek kilka słów o mnie. Mam na imię Ania i będę tu sobie pisać o moim domku . Zaraziłam się tym tematem już kilka lat temu, kiedy to zaczęłam śledzić różne wnętrzarskie blogi, aż w końcu przyszedł mi do głowy taki głupi pomysł, żeby założyć swojego i co gorsza wprowadziłam go w życie. Od kilku miesięcy mieszkamy w naszym nowym, małym domku, więc myślę, że jakieś tematy będą. A jak nie to najwyżej ponarzekam trochę na męża, córeczkę, czy pogodę.

Zapraszam do mojego, jedynego takiego domku!



14 komentarzy:

  1. To prawie tak jak ja....póki co założyłam konto na instagramie 😉 Piękna kuchnia, zastanawiam się jak się czujesz z tym oknem 😉 pozdrawiam serdecznie i powodzenia. Adrianna

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Aniu! Miło mi Cię powitać w blogosferze. Zapowiada się ciekawy blog. Czekam na tematy związane z budową- ponieważ my właśnie też stoimy przed budową własnego wymarzonego domku.

    Pozdrawiam. Edyta

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Aniu! Patrząc na Twoją kuchnię chyba w ciemno zakochuję się w reszcie Twojego domku, bo musi być równie piękny. Ach, kolejne miejsce, w którym będę wzdychać nad piękną przestrzenią wnętrzarską :) Ja jeszcze póki co marzę o własnym kącie, nie wynajętym, ale takim moim, naszym, takim naprawdę.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przejrzalam juz cały Twój instagram masz cudownie w domu wszystko jest w moim stylu. Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biała kuchnia! Zarażam się i na tymi pastelami. Aż strach pomyśleć co to z tego wyniknie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, piekne masz wnetrza, caly IG zaliczony;)wszystko idealnie wpasowalo sie w moj gust. Razem z mezem walcze juz dwa lata z remontem i urzadzaniem naszego domku i czuje ze Twoj bedzie dla mnie duza inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kuchnia. Witaj w blogowym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kuchnia. Witaj w blogowym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, miło mi poznać :) Zajrzałam dzięki instagramowi :) Czekam na więcej postów i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! Twój profil na instagramie jest świetny, masz piękny dom, jeżeli będziesz o nim pisała na blogu, ja to kupuje i będę zaglądać. Trzymaj się i powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj! :)
    Czekam na więcej bo Instagram obiecuje cudowności ;)
    Pozdrawiam!
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem od od początku z Tobą na Insta :)
    Witaj w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Helloooo, witam !
    Blog sie milo zaczal i widze, ze pokrywa sie teraz kurzem aaa szkoda, ooo szkoda , poniewaz masz piekne fotki na insta , tzn: taaaaki pieknie w domu i ogrodzie az zal nie pisac ... p a m i t e t n i k a ;)
    Wracaj !

    OdpowiedzUsuń