Hej kochani!

by - poniedziałek, marca 09, 2020


Takimi słowami zawsze witam się z Wami na Instagramie, więc pomyślałam, że tak samo powitam Was tutaj. Bo to właśnie od Instagrama wszystko się zaczęło

i jeśli tu jesteście, to trafiliście tu na pewno stamtąd :) A jeśli tu dotarliście, to naprawdę bardzo się cieszę. Od bardzo dawna myślałam o takim zupełnie swoim miejscu w sieci i wreszcie się na to zdobyłam. Nie wiem jeszcze, czy to wypali i jak to będzie wyglądało, ale czuję, że chcę zrobić coś więcej i chyba jestem już na to gotowa. Mam nadzieję, że dacie mi szansę i będziecie tu ze mną. Dostałam już od Was tyle wsparcia, że wierzę, że będzie nam tu razem miło.
Witam Was kochani w naszym nowym, jedynym takim miejscu, czujcie się jak u siebie.

Wasza Ania



PS. Jeśli przychodzą Wam do głowy jakieś tematy, o których chcielibyście tu przeczytać, to dajcie koniecznie znać.

You May Also Like

4 komentarze